Thrills!

Thrills!
I like to call this one "The Zamboni"

Thursday, February 15, 2007

German Translations

1. Würden Sie Kaufen mich Mittagessen heute bedenken? Mein Delorian hat einen undichten Ausflusskondensator und ist im Laden und meine Kinder haben kein Fleisch, auf zu kauen. =

English Translation: Would you mind buying me lunch today? My Delorian has a leaky flux capacitor and is in the shop and my children have no meat to chew on.

2. Ich fahre der mächtigste Zug im Universum. =

English Translation: I ride the most powerful train in the universe.

3. Ich habe eine äußerst gesunde Maschine gebaut, die mich erlaubt, Bier ständig zu trinken. Jetzt kann ich Bier in meinem Schlaf trinken.

English Translation: I have built an extremely healthy machine that allows me to drink beer constantly. Now I can drink beer in my sleep.

4. Ist das ein cuckooclock unter Ihrem Hemd oder ist Sie schwanger? =

English Translation: Is that a cuckooclock under your shirt or are you pregnant?

5. Jeder im Königreich sagt, dass mein weinersnitzel glatt ist, wie ein großer mystischer Fisch. =

English Translation: Everyone in the kingdom says my weinersnitzel is slippery, like a great mystical fish.

6. Ich habe eine Verabredung mit einem Schönheitschirurgen gemacht, meinen lederhosen zu haben, der permanent zu meiner Haut eingepflanzt wird. =

English Translation: I made an appointment with a plastic surgeon to have my lederhosen permanently grafted to my skin.

7. In Zukunft werden jede Mannfrau und Kind in Deutschland ein Bier trinkend bearbeitet haben. =

English Translation: In the future every man woman and child in Germany will have a beer drinking machine.

No comments:

My Favorite video in the whole world